Har du en bolig du kan leie ut?

Illustrasjonsbilde av et lite rødt hus der en alt for stor nøkkel peker mot ytterdøra. - Klikk for stort bilde

Råde kommune skal bosette flere flyktninger i 2024 og har stort behov for boliger og leiligheter i kommunen som kan brukes til dette.

Som følge av situasjonen i Ukraina, er mange mennesker på flukt og mange Ukrainere er ventet å ankomme Norge.

Vi trenger utleieboliger/leiligheter

Råde kommune har startet kartlegging av utleieobjekter i Råde, og håper at alle som har en bolig eller leilighet i kommunen som de kan tenke seg å leie ut, vil registrere seg i dette skjemaet:

Registrer din utleiebolig/leilighet

Kun selvstendige boliger/leiligheter/sokkelleilighet

Foreløpig er det ikke aktuelt med utleie av enkeltrom i private hjem, kun selvstendige utleieobjekter som sokkelleiligheter, leiligheter og utleieboliger. Om utleie blir aktuelt, vil vi ta kontakt med utleier.