Ordførers næringslivsfrokost i Råde

Foto av åker og rådeeika i solnedgang om sommeren - Klikk for stort bilde Lars-Erik Thoresen

Råde kommune og Mosseregionens Næringsutvikling AS  inviterer til næringsfokost i kommunestyresalen i Råde rådhus 29. mars 2023 kl 8.00 – 10.30.

Tema: Næringsutvikling i en næringsvennlig/-aktiv kommune!

Program

Ordfører innleder og orienterer om Råde kommunes prioriteringer og arbeid som næringsaktiv og næringsvennlig kommune – VI SIER JA NÅR VI KAN OG NEI NÅR VI MÅ!

Daglig leder Simen Huse i Simco presenterer selskapet og forteller oss hvorfor de satser i Råde og hva som er viktig for at bedriften skal vokse og lykkes i Råde.

Vi får også et spennende innlegg som blir endelig avklart om kort tid:)

Vi setter av tid til mingling og drøfting ved bordene, og oppsummerer i plenum for å få innspill til- og råd om hvordan kommunen og næringslivet best lykkes sammen!

Påmelding innen 27. mars: Påmeldingssjema