Bransjeside for rørleggere og entreprenører

Råde kommune innfører 1. september 2024 et nytt vilkår for at søknad om rørleggerarbeid blir behandlet i Gemini Entreprenørportal.Vi ser at flere ikke sender ferdigmelding. Saker eldre enn tre måneder som ikke er ferdigmeldt, skaper problemer ved at arkivet vårt fylles opp av restanser/jobber som ikke kan avsluttes. Kommunen kan ikke kontrollere og kvalitetssikre arbeid som ikke er ferdigmeldt. En ferdigmelding med bildedokumentasjon er vesentlig for at vi kan sikre dette.

Råde kommune innfører derfor fra 1. september 2024 følgende vilkår for at søknad om rørleggerarbeid blir behandlet i Gemini Entreprenørportal: Gemini Entreprenørportal (geminientreprenorportal.no)

Et godkjent arbeid skal ferdigmeldes innen tre (3) måneder. Råde kommune avslår nye søknader dersom dette ikke er oppfylt.

Harald Gøthesen
Rådgiver vei, vann og avløp
Mobil 97 09 49 22
Lars-Erik Thoresen