Kontakt oss

Råde kommunes kontaktinformasjon

  • Sentralbord telefon:  69 29 50 00
    Kommunens sentralbord er åpent fra kl. 09.00 - 11.00 og 12.00 - 14.00
  • Rådhuset er åpent for besøkende fra kl. 08.00 - 15.00
  • E-postadresse: postmottak@rade.kommune.no
  • Postadresse: Råde kommune, Skråtorpveien 2a, 1640 Råde

Organisasjonsnummer

Teknisk administrasjon åpningstid

  • Åpent for publikum alle hverdager fra kl. 10.00-14.00 (lunsj 11.00-11.40, da er døren låst). Du finner oss i Skråtorpveien 2B  
  • Telefon- og åpningstid byggesak: Tirsdag og onsdag kl. 12.00 - 14.00 Telefon: 69295000 

Helsehuset ( Råde bo og servicesenter)

  • Telefontid: kl. 09.00-14.30

Nød- og vakttelefoner

Ansatte og avdelinger i kommunen

Finn en ansatt eller avdeling

Melde om feil

Det gjelder alt i fra om renovasjon, gatelys, forurensning/forsøpling, vann, avløp og kommunal vei. Hvis feilen er kritisk, ta kontakt med sentralbordet eller vakttelefonen.

Melde feil kan gjøres på denne siden.

Øvrige henvendelser

Her kan du gi oss ros og ris, samt forbedringsforslag eller annet du har på hjertet.

Øvrige tilbakemeldinger

Sikker digital post

Råde kommune bruker tjenesten eDialog. Det er en sikker kanal for digital innsending av dokumenter, også de som inneholder sensitive personopplysninger eller andre taushetsbelagte opplysninger. Innsendingen blir kryptert og kommer direkte i kommunens sak- og arkivsystem. 

Send sikker post

For å bruke tjenesten:  
Må du logge på/autentisere deg ved hjelp av ID-porten (MinID eller BankID)
Når du har logget deg inn, fyller du ut skjemaet og laster opp dokumentet du vil sende oss

Du skal ikke bruke eDialog hvis:

  • Kommunen har elektroniske skjemaer til formålet, f.eks. søknad om barnehageplass, søknad om stilling mm.