Sommerfest for støttekontakter

På mandag inviterte Råde kommune til sommerfest for alle støttekontakter. Sommerfesten har vært en fast tradisjon i mange år, men dette er første sommerfest etter koronapandemien. Over 30 støttekontakter og brukere deltok på festen!

Sommerfest i Storstua på Helsehuset

I riktig sommerfeststil ble det servert pølser, brus og kake. Liv Næss sto for trubadurunderholdning med trekkspill og allsang.

Det var også loddtrekning med gevinster donert fra bedrifter i Råde. Alle støttekontakter og brukere fikk premie. Takk at vi har et så godt samarbeid med lokalmiljøet!

Råde kommune vil gjerne har flere støttekontakter, slik at flere kan komme seg ut på aktiviteter og leve et aktivt og meningsfullt liv. Vil du bli støttekontakt? Mer informasjon finner du på: Støttekontakt - Hovedportal (rade.kommune.no)

Premier sponset av lokalt næringsliv i Råde - Klikk for stort bilde Trubadur Liv Næss spilte trekkspill - Klikk for stort bilde